Гарантія

Гарантійний термін

Гарантійний термін - це строк за яким продавець  (виробник) бере на себе відповідальність стосовно заміни відповідної продукції у зв’язку із її веденням в обіг.

Строк служби – це календарний строк, який надається для використання продукції за призначенням та протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

 

Гарантійний термін компанії “4 Seasons”:

На товар належної якості є обмін або повернення продукції, якщо вона не була в експлуатації, зберегла свій товарний вигляд, цінники, ярлики та розрахунковий документ, який був виданий споживачеві разом з продукцією.

Гарантійний термін складає 30 днів на весь асортимент товару.

 

Гарантійні умови, якщо товар був придбаний не належної якості:

Якщо був виявлений недолік придбаної продукції можлива заміна речей або їх повернення.

Недолік – це невідповідність продукції до вимог нормативно-правових актів та нормативних документів та вимог, що пред’являються до неї.

У разі виявлення недоліків гарантія не буде розповсюджена уцінений товар. Дана теза регулюється на Законом України "Про захист прав споживачів", ст. 8, п. 1.1. – пропорційне зменшення ціни у разі виявлення протягом встановленого строку недоліків продукції.

Якщо Ви звертаєтесь стосовно гарантії то обов’язково потрібно мати із собою:

     Продукцію, яка має належний вигляд (чиста, суха, без сторонніх запахів) та в оригінальній упаковці;

     Товарний чек торгівельної мережі "4 сезона";

     Документ, який посвідчує особу (паспорт).

Якщо, Ви звертаєтесь після закінчення гарантійного терміну стосовно недоліків товару, то звернення не розглядається.

Гарантійне обслуговування буде здійснюється у магазині, де була оформлена покупка.

При оформленні покупки у мережі “4 сезона”, то Ви погоджуєтеся із гарантійним строком та рекомендаціями працівників стосовно догляду за товаром.